27 Aralık 2014 Cumartesi

Bulutların üzerinde bir Kokteyl deneyimi : Cloud 34

Bir süredir Zomato uygulamasını kullanıyorum. Hem de büyük bir keyifle. Aslında blog yazmaktan daha kolay geldiğinden, bloğa yazmak konusundaki düşük motivasyonumu iyice bitirmiş olabilir. Çok pratik :). Hem hızlıca fotoğraf yüklüyorum, hem de yorumlarımı yazabiliyorum mekanlarla ilgili.

Salı akşamı da Zomato'nun düzenlediği "Cocktails on Cloud" workshopuna katıldım. Etkinlik Hilton Bomonti'nin 34. katında yeralan barda, Cloud 34'de gerçekleşti. Bar manzarası gerçekten harika. Etkinlik sırasında manzaranın keyfini çıkarmaya vaktim olmadığından ayrıca gideceğim kesinlikle.

11 kokteyl hazırladık. Buraya her birini yazmak doğru olur mu bilemedim ama yazalım gitsin. Siz yine de orjinalini gidip yerinde manzaraya karşı yudumlayın.

?

Turkish Coffee Martini
4 cl Votka, 2 cl Kahlua, 4 cl taze turk kahvesi (pişirilip soğutulmuş) ve buz.
Oldukça keyifli bir koktely, çok da basit.

Lions Milk
1 cl rakı, 2 cl nane likörü, 6 cl elma suyu, 2 cl limon suyu, 3 cl votka.
Bizzat kendim yaptım, tabii ki barmen hocamın direktifleriyle. Biraz sert ama tadını sevdim.

Keyifli bir akşam oldu. Sıra geldi bu malzemeleri tamamlayıp evde farklı lezzetler denemeye..
Bu sayfayı yazarken dinlediğim parçayı da paylaşmak istedim. Passenger, Let Her Go.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder