21 Ekim 2014 Salı

"Enginar kalbi yatağında bonfile" gibi seksi bir isim de verilebilirdi

Cumartesi öğleden önce programı fix, değişmez. Sabah 8:00 pilates, oradan çık arabayı yıkamaya bırak, manikür işlerini hallet, arabayı al, eve dön. Saat olur 11:00. O saatten sonra yediğin öğün hem kahvaltı hem öğle yemeği yerine geçer. Hatta bazen akşam yemeği.

Bu hafta Cumartesi de akış değişmedi. Sadece eve dönünce bir yatak montajı yaptım, bazı eşyaların yerleri değişti, o değişim sırasında atılanlar oldu vs.. vs... Ama saat oldu 14:30. Markete gidecek hal  kalmadı tabi. Dolapta da pek birşey yoktu. Lokum et buldum, enginar kalbi vardı buzlukta. Arpacık soğan da buldum. Bunlardan birşey uydurdum.

Tavaya sarımsak ve biber aromalı yağ ekledim. Bu yağlar sürekli evde var. Sızma zeytinyağına, soyup üzerine kesik attığım sarımsakları atıyorum, bekleyince muhteşem  bir sarımsak aromalı yağ oluyor. Yine aynı şekilde sızma zeytinyağına kurutulmuş kırmızı acı biber ekleyerek hoş bir acılığı olan yağ yaratıyoruz. Evde her zaman bulunur. Salatalarda da kullanıyorum. 


İşte bu yağları kullandım, arpacık soğan, 2 diş sarımsak ve kırmızı kurutulmuş biberi yağda biraz çevirdikten sonra, enginar kalbini ekleyerek soteledim. 

Sonra bunları tavanın bir kenarına toplayıp, tuzladığım etleri 3dk kadar pişirdim. 

Biraz da beyaz şarap kullandım. Oldu da bitti..
Fena olmadı. Gelişmeye açık yönleri var ama çok hızlıca hazırlanan ve keyifle yenen bir yemek oluverdi işte. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder