12 Nisan 2014 Cumartesi

Bir kadın aynı anda iki erkeği sevebilir..

Bir zamanlar biri söylemişti böyle. Demişti ki 'bir kadın aynı anda birden fazla adamı sevebilir, hem de hiç haksızlık etmeden, dolu dolu. Kadının enerjisi yüksek, sevgisini, sarıp sarmalama, kollama becerisini tek adama kilitlemesin'. O zaman tuhaf gelmişti ama bir tarafım da reddetmemişti.

Ben bunu artık net olarak söyleyebilirim, çünkü biliyorum ki doğru. Ben iki adamı seviyorum hem de birbirinden hiç ayırmadan, ikisini de çok ama çok. Biri olmadan diğeri eksik olur artık: Leo ve Jan. Barselona da artık daha değerli oldu benim için. İki sevgilimin birarada olduğu muhteşem şehir.

Daha bir ay önce buradaydım, Umut'u görmeye gelmiştim doğum öncesi. Şimdi ise hem Jan'la tanışmaya hem de Leo'ya destek olmaya geldim. Kolay değil öyle evin prensiyken tahta bir ortak gelmesi. Ben anlarım onu :). Artık ben de sadece teyze değil 'senior' teyze oldum, böyle biline.

Barselona'ya gelince yemek içme de pakete otomatik dahil oluyor. Bugün hedef : Ten's. Bir önceki gelişimde aklımda kalmıştı, bu akşam hedefime ulaşacağım.

Bugün hava almaya dışarı çıkınca, en iyi patatas bravas'ı yiyebileceğimiz mekana gittik : Bar Tomas
Patatas Bravas yemek için mutlaka buraya gelmelisiniz. Ama önce iyi bir mekanda bir tane yiyip gidin ki farkı anlayabilesiniz.  Patates bildiğimiz kızarmış patates ama sos muazzam. Sarımsaklı bir sosu var. Bir de patates acılı bir yağda kızartılıyor sanırım, çok güzel de bir acısı var. Yanında buz gibi bira ile bir taraftan yanıp diğer taraftan serineyerek götürdük patatasları.

Bize afiyet olsun. Akşama kadar başka birşey yemem Bu sefer boş ve sağlam bir mideyle gitmek istiyorum akşam tadım menüsü deneyimlemeye. Heyecanlıyım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder