24 Mart 2014 Pazartesi

Bir Pazar Klasiği : Cunda Balık

Biz her pazar Mira ile Cunda Balık'a gideriz. İstisnai durumlar hariç hiç aksatmadık. Akşam üzeri 18:00 gibi gider, mezemizi balığımızı yer, süper de sohbet ederiz. Ben bir duble rakı da içerim tabi :). Mira'nın iştahını maksimum seviyede deneyimlediğim bir mekan.

O sebeple evimiz gibi Cunda artık. Herkes çok sıcakkanlı ve sevecen. Bu ilgiyi Mira'ya borçluyum çünkü tüm personel kendisinin arkadaşı oldu. Kedimizi bile anlattık, jimnastik gösterisi de yaptık. Maharetlerimizi sergiledik.

Bu Pazar da gelenek değişmedi. Mira da artık meze seçimine dahil oluyor, istediklerini söylüyor. Hatta balık seçiminde de yandan bir dolu yorum. "Ay o balık çok çirkin. Lüfer yok mu Lüfer?". Kendisinin favori balığı Lüfer. Bu hafta uskumru denedik ama Mira hiç sevmedi. Hal böyle olunca  eve gidene kadar da bütün yol söylendi. Efendim neden biz Lüfer varken isminden bile çirkin olduğu anlaşılan bir balık yiyormuşuz. Zaten hamsi yemişiz, o da hamsi gibi parlak bir balıkmış ve zaten aynı sayılırlarmış ve aynı tip alık yemek ne kadar tuhafmış. Dır dır dır..


Cunda'nın mezeleri muhteşem ötesi. Hem çeşit olarak çok zengin hem de her biri gerçekten çok ama çok lezzetli. Her gittiğimizde farklı denemelerimiz olmakla beraber değişmezlerimiz de var. Kalamar tava bingo. Ben sadece tadabiliyorum, yemek kısmet olamıyor.Mutlaka Ege otlarından yenir. Mira Levrek marin yemeden dönmez. Bir de ismini unutuğum peynirli hafifi acılı bir  meze var ki istemeden duramıyorum. Zehir gibi acı ama leziz bir başka meze ise eroin. Bu hafta balık köftesi denedik, ben balık köftesine karşı önyargılıydım ama lezizdi.  Börekleri var ki beni benden alıyor. Bir mantar nasıl bu kadar güzel oluyor? Anlatamıyorum, denemek lazım. Pişman olunması imkansız bir mekan.


Ben bir de Beyoğlu Eleos'da bu kadar mutlu oluyorum. Orada da mezeler harika.

Ancak rezervasyon dert oraya, oysa Cunda'ya çatkapı gidiyoruz ve de neşe ile karşılanıyoruz.

Siz de gidin..
Devrim




1 yorum:

  1. Anne kız masa başı muhabbetleriniz harika! Mira'nın bu kadar seçici olmasına da şaşmamak lazım örneği itibarıyla.
    Cunda'ya en kısa zamanda gidilecek o vakit.

    YanıtlaSil