9 Mart 2014 Pazar

Barselona, Bölüm 1 : Kaçış

İtiraf etmeliyim, tarih süper denk geldi. Son derece sıkıcı ve uzaklara kaçma isteği uyandıran bir Cuma'ydı. Herşeyi bırakıp izimi de kaybettirmek istediğim günlerden. İşte tam da böyle bir günde 5 günlüğüne Baselona'ya uçacak olmak evrenin bir lütfu olsa gerek.

Kindle'ı evde unuttuğumdan kitap almak için girdiğim D&R'da da bu kitabı buldum. Bu da evrenin başka bir cilvesi diyelim. Zamanlama manidar. Kitabı çok başarılı buldum, kurgulanıs biçimi gerçekten güzel. Ben hayattaki her rastlantı ve buluşmanın bir anlamı olduğuna inandığımdan bunu da bir düşündüm tabi.

Bir süper rastlantı da millerime kıyıp business uçmak oldu. Bugün modum fazladan tek bir insanla bile muhattap olmayı kaldıramazdı. Bir başıma kitabım, şarabım ve ben kendimi kurcaladım uçuş boyunca.  Sonuç : Kitabın dediği gibi "quit being a girl".











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder